har tråkigt

100 frågor

01. Namn? Rebecca Hollingworth
02.Ålder? 16
03. Vart bor du? Follingbo / Visby 

04. Bor tillsammans med? Mamma eller pappa, och mina bröder då

05. Husdjur? Hund och typ tre katter

06. Färg på ditt hus? Blått tror jag, vet inte, haha

07. När är du född? 7;e mars 1993

08. Klass? 91, södervärnskolan

09. Vilket år tar du studenten? 2012

10. Något jobb? Nope

11. När gick du upp i morse? Kvart över sju

12. När ska du sova? Efter det här
13. Duschat idag? Yes
14. Kramat någon idag? Yepp

15. Pussat någon idag? Nej

16. Vad har du ätit idag? En jävla massa :)
17. Dagens klädsel? Jeans leggings, linne och en kofta typ 

18. Dagens smink? Foundation, rouge och mascara

19. Dagens sötnos? Min katt!
20. Dagens roligaste? Jag och mina skämt

21. Har du många vänner? Har så det räcker

22. Hur många har du kysst? Ingen aning

23. Vem kramade du senast? Daman tror jag

24. Hur många har varit otrogna med dig? Vet inte
25. Har du pojk-/flickvän? Nej
26. Vem pratade du med i telefon senast? Jag vet inte, Tova kanske

27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Simon B:  :) puss
28. Favoritfilm? Jag vet inte, har många
29. Låt? Vejneee
30. Mat? Allt
31. Dryck? Vet inte riktigt
32. Färg? Vitt, rosa, svart
33. Tv-serie? Desperate Housewives
34. Stad? Många
35. Land? Vet inte
36. Ämne i skolan? Typ engelska tror jag
37. Strul? :)

38. Oskuld? Nej


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Tova
42. Personen du kysste? :)
43. Gången du spydde? Förra sommaren

44. Gången du grät? Förra veckan

45. Pizzan du åt? Förra veckan

46. Gången du var i Göteborg? Några år sedan

47. Gången du var i Stockholm? Typ i december
48. Gången du var hög? Har aldrig varit

59. Personen som såg dig gråta? Tova och Sermed (a)


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Beror sig på (a)

52. Hund eller katt? Hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror sig på humöret :)

54. Tvspel eller datorspel? Beror sig på vad det är för spel .. haha

55. Singel eller upptagen? Singel

56. Hångla eller ha sex? Vejt inte
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Inget
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad

59. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother

60. Har du svart hår eller blont? Brunt med blonda slingor 

61. Har du blåa ögon eller bruna? Blå

62. Choklad eller lakrits? Choklad

63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger

65. Coca cola eller fanta? Coca cola

66. Pizza eller kebab? Pizza

67. Randigt eller prickigt? Randigt

68. Älska eller älskas? Båda

69. Leva eller dö? Leva


ANTAL:
70. Personer du älskar? Många
71. Personer du hatar? Några stycken

72. Pojk-/flickvänner du haft? Tre seriösa

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Va?

74. Glassar du ätit på en dag? Tappat räkningen (a)

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen

76. Gånger du haft minnesluckor? Tre ..

77. Gånger du varit hög? Har inte varit det 

78. Personer du saknar just nu? Jodå

79. Gånger ditt hjärta brustit? Tre


VEM:
80. Vill du kyssa nu? Ingen

81. Träffade du senast? Mamma?

82. Sjöng du senast för? Mamma

83. Hade du senast en msn-konversation med? Tova

84. Spelade du tvspel med senast? Jim

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Tova! :)

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Vet inte

87. Förtjänar att dö? Ingen

88. Är söt? Många

89. Vill du sova jämte inatt? Min kudde

VAD:
90. Gör dig glad? Mina egna skämt

91. Gör dig ledsen? Svek
92. Vill du helst göra nu? Sova
93. Önskar du att du slapp göra? Gå upp imorgon
94. Vill du ha nu? Pengar och massor av kläder

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar .. och massor av kläder
96. Längtar du till? Klassfesten

97. Tycker du om dina betyg? Nja
98. Ångrar du i ditt liv? Too much
99. Är det bästa som hänt dig? Mycket
100. Hur mycket är klockan? 21:39

tog av Emma (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0