fredag

Vaknade för inte en så lång stund sen, usch nästan det värsta jag vet att vakna sent, har sovit bort hela dagen typ.. hade blivit ännu mera sur om det hade varit bra väder ute för jag hade tänkt sola. Igår var vi (jag, Tova, Theo, Kraft, Sigrid och Andrea) iaf hemma hos Andrea, de grillade lite och alla satt och åt pommes, och när de tog slut så tog jag och Theo hans moppe till Ica Maxi för att köpa mer, men det blev popcorn och en massa läsk istället! Jag ville fortfarande ha pommes, så Andrea ställde sig och gjorde hemgjord klyftpotatis till mig! Jag älskar henne. Sen så skulle vi poppa popcorn och det blev rätt så misslyckat .. det rök ur hela micron, vi fick utrymma hela huset, ingen kunde andas, alla fick rök i ögonen och det luktar ännu brända popcorn där säger hon (a) haha, inte okej. Senare så spelade vi guitar hero, sjukt roligt. Jag spelade trummor och Andrea sjöng! Jag blev helt beroende av trummorna. Sigrid gick tidigare, Theo åkte moppe hem och jag, Kraft, Andrea och Tova fick oss en skön prommis hemåt. Vi lyckades också bli jagade, nästan, Kraft lyckas jämt. Jag kom hem runt två kanske, somnade direkt! 

                    
                                                                             popcorn.
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0