fredag

Orkar inte berätta om skolan, efteråt åkte iaf jag och Nadja till stan, vi gick runt lite och kollade och tog en liten snabbfika på max. Efter en stund så följde jag Nadja till bussen, sen väntade jag på mamma. Träffade på Daman också, vi satt och pratade en liten stund sen kom mamma och hämtade mig. När jag kom hem så duschade jag, åt och fixade mig. Sen lite senare så fick jag skjuts av Jim och hans kompis Markus till Vibble. Sen gick jag hem till Frida Eriksson som fyller år idag, eller igår ;) och där var det först en massa tjejer, vi spelade först ett skitroligt spel sen blev det bara en massa dans och skratt! Sen lite senare så kom några killar. Efter typ någon timme så började alla röra sig åt olika håll, så jag, Erika och Elin väntade på mamma vid ica. Hon kom och hämtade oss och vi skjutsade hem dem och sen åkte vi hem. Det var lite kortfattat om dagen! Bilder kommer nog upp på facebook imorgon, ska lägga ut några på bloggen då också :) nu är jag sjukt trött och snart ska jag somna till en film. Jag har haft en rolig kväll faktiskt, och grattis igen Frida!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0