ye

Efter skolan gick jag och Tova hem till henne och åt våfflor, det är ju faktiskt våffeldagen idag ;) det är så jävla gott! Ska träffa Daman imorgon istället och lämna pengar, blev någe strul med min skjuts :) ! Efter att jag ätit gick jag hem till pappa och såg på sista avsnittet av säsong två i desperate housewives! Håller på att tanka säsong tre nu (a) har också badat precis, och nu ska jag sätta mig ner och plugga till so provet imorgon!

pusss

                                                        


Kommentarer
Postat av: Andrea

VILKET SO PROV? :O

2009-03-26 @ 09:55:25
Postat av: Emmaa

frååååågestund :) kolla in :) <3

2009-03-26 @ 20:39:05
URL: http://mjausingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0