torsdag

Den här dagen gick rätt fort ändå. Hela veckan har hittills gått väldigt fort. Men hela veckan har nästan alla lektioner varit rätt oseriösa, vi har haft vikarier och spelat pingis på gympan i B-hallen. Vårat so prov blev flyttat, så vi har det senare vilket är tur för då har jag mer tid att plugga (a) men tyvärr fick vi ha ett no prov på det datumet som vi skulle haft so provet. Efter skolan gick jag med Andrea till gråbo för jag skulle inte bli hämtad förrän vid fyra. Sen blev jag hämtad iaf, och nu sitter jag hemma. Har tvättat min hårförlägning precis, snart ska jag gå ner och hjälpa till att göra lite mat. Tog en massa bilder i skolan idag som jag lägger in i ett senare inlägg ;)


<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0