tisdag

Var död idag också, imorgon är det nog bättre .. börjar fem i tio, jätteskönt ;) hade ganska oseriösa lektioner idag också. Men idag måste jag faktiskt plugga so, måste också skriva svenska beting .. men jag förstår inte det riktigt, är jättekonstigt ;/

Gör en beskrivning av dig själv i tredje person. Skriv alltså inte jag, utan han eller hon. Låtsas att det är någon som tycker mycket om dig som gör beskrivningen. Tre gånger skall du ljuga ordentligt. Fast du skall ljuga nästan det värsta du kan, skall du försöka få lögnerna att smälta in i berättelsen. Den som inte känner dig skall inte direkt kunna peka ut de tre lögnerna.

tycker det är jättesvårt, men något ska jag väl få ihop ..
nu ska jag fika lite med mamma,

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0