spex

Började halv tio idag med slöjd. Det går ju som det alltid gör där, inte så bra för min del! Sen var det matte, lunch och sen hade vi ingen svenska, så alla gick till toaletterna i M-huset och började göra sig iordning för spexet! En timme stog alla där, man kvävdes typ av hårsprays lukten i hela korridorerna. Det gick åt mycket smink, ansiktsmålarfärg och sjukt mycket hårspray. Jag tuperade hela mitt hår så det var helt fluffigt, ändå syns det ändå inte typ :( det var riktigt fluffigt när det var nygjort! Men det la sig när vi skulle ta kortet ;/ sen efter det fick vi gå hem, jag fick sällskap hem av Carl och Adam (a) . Nu är jag sjukt hungrig, så jag ska gå och ta något att ääta

fler bilder ligger uppe på facebook.

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0