sexton år

Min kväll har varit jättebra! Först åkte jag hem till Tova, och vi åt en tårtbit och firade lite själva först! Sen dukade vi lite fint och fixade lite, sen kom Nadja. Vi började laga lite mat, och senare kom Helena och Emma och till sist kom Andrea ;) vi åt kyckling, pasta och sås, goott! Sen fick jag presenter :D trosor och leggings med dragkedja av Helena och Emma, sen fick jag bh och pengar av Tova, blev jätteglad, tack! Vi alla var helt mätta, så vi chillade litegrann i Tovas vardagsrum och så, sen åt vi tårta som Emma, Helena och Tova hade bakat till mig, tack än en gång, SÅ JÄVLA GOD! haha. Sen satt vi vid bordet och pratade lite, Andrea och Nadja gick vidare efter en liten stund. Så det var jag, Helena, Emma och Tova kvar. Vi dansade lite och det blev en del skratt, sen bestämde vi oss för att göra något annat så vi fixade iordning oss och gick ut och hade ingen aning om vart vi skulle. Men det blev att vi träffade Kraft, Albin, Saie och Simon. Vi gick hem till Kraft och spelade guitar hero, Kraft sjöng i mikrofonen och Saie och Albin spelade, lät ju sådär måste jag säga ;) sen kom mamma och hämtade mig och Tova, vi åkte och hämtade Jim vid stan, sen åkte vi förbi max för att Jim skulle köpa mat, var lite hungrig så han köpte en hamburgare till mig :) sen skjutsade vi hem Tova, jag hämtade mina presenter där och sen åkte vi hem till follingbo och nu ligger jag i min säng och är riktigt trött. Så jag tänkte sova

Tack igen, för en jättefin födelsedag världens bästa tjejer! Jag får bilder av Emma imorgon så de kommer upp då, har även några konstiga bilder på mobilen men de orkar jag inte lägga in på datan nu, får bli imorgon också :)


PUSS


Kommentarer
Postat av: emma

bilderna blir sena, min kamera är död, men jag kämpa på med problemet, får hoppas föelsedagn av bra, fast det där.. a du vet hände ! men jag älskar dig ! :) och grttis, än en gång :) nu i efter hand dock, men men <33

2009-03-08 @ 22:32:35
URL: http://mjausingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0