plugg

Sitter just nu framför datorn med en kopp te. Åt min födelsedags tårta nyss, den är så jävla god. Jorgubbsmoussé ovanpå daimkladdkaka, riktigt god, man kan frysa in den länge också :):):):):):) ! Jag har verkligen försökt plugga på mitt no prov idag, handlar om genetik och sånt, jag kan verkligen ingenting om det, känns som att hur mycket jag än läser förstår jag inte ändå. Precis när jag skulle börja plugga somnade jag i soffan efter fem minuter. Hatar verkligen att försöka plugga, och ingenting går in. Det är sånt jobbigt väder också, man blir bara trött och på dåligt humör. Jag vill gå och se på män som hatar kvinnor den här veckan också, den ska vara bra. Längtar även tills lördag, då ska jag ha en riktigt myskväll med Tova, Emma och Helena. Myskläder, filmer, äta massa pizza, godis, läsk, filtar och kuddar och tjejerna, kan nästan inte bli bättre! Nu ska jag tvätta bort mitt smink, borsta tänderna, lyssna på musik, läsa lite i no boken sen försöka sova så jag orkar skolan imorgon

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0