onsdag

Skolan har varit som vanlig idag. somna på lektionerna. Jag måste ta och skärpa mig, jag gör ingenting på lektionerna typ .. jag försöker, men det går inte alltid så bra. Men idag efter skolan gick jag faktiskt på extra matten, kände mig bra. Måste ha kvar mitt G i matte, annars går det illa. Jag har sagt i två dagar nu också att jag ska plugga so, men idag ska jag faktiskt göra det. Ska inte sitta vid datorn mycket idag har jag bestämt. Ska plugga snart, sen duscha, äta, plugga lite mer, sen gå och lägga mig jättetidigt! Lång dag i skolan imorgon, och då vill jag inte vara trött och somna på lektionerna. Jaja, nu måste jag sätta igång med pluggandet, kanske skriver en gång till sen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0