onsdag

Sitter just nu i Bosses personalrum, har haft extra matte (a) var inte med på gympan så jag gick hit och övade lite på matte istället. Hade nationellt prov i engelska klockan åtta, det gick ganska bra tror jag. Efter det hade vi engelska och vi delade in oss i grupper och skulle ha en teater typ, det skulle vara en tonåring som kom hem klockan tre och sen skulle man spela en scen från frukosten dagen efter, haha .. jag var med Max, Andrea, Anneth och Muthas och Andrea var tonåringen, haha det var sjukt kul. Resten av lektionerna kommer jag inte ihåg. Snart kommer Tova hit också, när hon är klar med gympan. Sen ska jag gå hem med henne och sova i hennes lillasysters säng, så sjukt skön! Sen ska mamma hämta mig och jag ska bara förbi Daman och lämna pengar till honom, sen skall jag hem till pappa och plugga till so provet imorgon! Nu måste jag gå, ska äta brago kex´

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0