måndag

Skrev precis ett långt inlägg, sen när jag typ ska skriva sista ordet .. så försvinner allt för jag råkade markera allt och sen ta bort eller något. Iaf, jag var ju i sthlm igår .. gick runt och tittade lite med mamma, åt också världens godaste italienska glass! Jag köpte en liten kort, svart vårjacka, en liten kort jeansjacka (egentligen ingen jacka, den är för kort) och en grå tröja som jag köpte i medium .. har kollat på den väldigt länge på internet, sen skulle jag beställa den men då fanns den inte i färgen jag ville ha, så kom jag till GinaTricot igår och så fanns den inte i mindre storlek, den är lite stor men vafan .. :) det går! Åkte iaf båten hem vid åtta, gick och la mig direkt när jag kom hem. Var ändå död när jag vaknade, har varit trött hela dagen. Fick reda på vad jag fick på proven i nationella idag också, fick VG .. rätt nöjd. Jag hade också nationella i matte, det gick däremot åt helvete för jag sa ingenting. Idag ska jag plugga hela kvällen, har so prov imorgon och jag kan inte så mycket. Skriver mer sen, måste gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0