måndag

Skolan gick fort idag, haha säger alltid det (a) men de senaste veckorna har verkligen gått sjukt fort. Mamma hämtade mig efter skolan så åkte vi hem till follingbo, sen gick jag ut och sprang en bit, efter det spelade jag fotboll med Jim. Sen åt jag mat och nu sitter jag vid datorn och kollar runt lite på bloggar och fejjan. Snart ska jag gå och duscha, sen göra ansiktsmask och dricka te, och sist ikväll ska jag plugga engelska. Imorgon har vi en sjukt nice dag, vi börjar åtta i skolan, tror vi skulle prata om balen ;) kulkul, sen vid nio ska vi till fornsalen, sen har vi rast i typ två timmar och då ska min klass äta på McDonalds och yra runt på stan, sen ska vi samlas vid roxy och se på film, sen efter det slutar vi! Nästan inga lektioner, jätteskönt. Har även kommit på att jag inte har gymmat på typ två månader ;o vet inte vad som hände där, men jag har börjat gå ut och springa/gå flera gånger i veckan så jag känner mig lite duktig iaf. Har inget mer att skriva om egentligen, så nu ska jag hoppa in i duschen
 
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0