lördag

Tänkte berätta lite om igår först,
Jag och Tova tog bussen till Andrea där Andrea, Sigrid och Ida var. Vi lyssnade på musik och taggade till lite ;) sen gick vi mot busshållplatsen och tog bussen till Follingbo. Hela bussen var helt proppfull. Sen gick vi av i Follingbo och där var det också ganska fullt. Det blev skratt och en del dans där! Men sen vid elva tog vi bussen till stan och jag, Tova, Nadja, Frida, Frida och Julia gick till Albin i innerstan. Även där var det många, men vi var tvugna att gå efter typ 5 minuter för något hade hänt, förstog inte riktigt. Så alla drog till Mcdonalds och satt där och åt och pratade lite. Sen gick jag och Tova hemåt mot henne, vi la oss ner och chilllaaah sen somnade vi.

Vi vaknade runt elva, gick upp och åt lite frukost, duschade och sen gick jag hem till pappa :)
Ikväll ska jag umgås med Helena, Emma och Tova hemma hos Emma om hon nu kunde, hon var typ sjuk så vi får se hur det blir! Vi skall iaf. se film och äta godis och bara myyysa.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0