hihi

Kom precis hem. Finns inte så mycket jag kan skriva om kvällen egentligen, först var vi hos Andrea, yr i bby, sen stog vi utanför Munken med några, sen gick vi till Kraft där en massa annat folk var. Annat folk fortsatte välla in lite då och då, det blev lite för mycket där inne så att alla fick gå därifrån och sen var det yr vid furulund ett bra tag. Blev lite problem också för mig, men det löser sig hoppas jag. Förstår mig inte på en del folk bara. Skiter i det just nu, men nog om det. Sen gick de flesta mot stan, och jag stog och väntade på mamma som skulle hämta mig, då kom Emma och Helena så jag stog och pratade med dem tills mamma kom, trejjvligt .. och nu ligger jag i min säng med en kopp te, så jävla skönt. Är helt frusen och trött, så nu tänkte jag se på en film, sen sova. 

puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0