hej

Vid sju gick jag och träffade Helena och Emma. Vi gick till IcaMaxi och handlade godis och läsk. Sen gick vi hem till Emma igen, och Tova kom dit efter en stund, så vi såg på melodifestivalen en stund. Sen kom Kraft, Saie och Theo dit och kollade lite med oss. Operalåten vann, vet inte ens vad den heter. Jag gick ut och träffade Johan vid lyckåker också, han sa en viktig grej till mig :) och gav tillbaka mitt armband som jag hade glömt vid Tim. Sen kom jag tillbaka till Emma och vi satt och pratade lite, sen gick jag hem. Det var kortfattat om min kväll, nu måste jag gå och sova för jag ska till sthlm imorggggggon, över dagen bara. Vet inte varför just på en söndag, men mamma och Robban skulle dit och frågade om jag ville med och varför tacka nej? Så jag kommer inte skriva något imorgon! 
 Jaja, godnatt iaf.

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0