fredag

Redan när jag vaknade var jag på jätteglatt humör (a) inte trött eller någonting. Började åtta med nationella prov i engelska, det gick väl okej! Hörförståelsen var svårare än läsförståelsen tyckte jag, så det gick nog bättre på läs faktiskt. Sen hade vi so, gick igenom det sista som vi ska kunna till provet på tisdag, sen lunch och sist matte. Sen tog jag bussen till stan med Andrea, Nadja och Julia. Julia gick och solade och Nadja drog och gymmade, så det var jag och Andrea kvar :) vi gick runt lite för att fördriva tiden lite. Sen träffade jag Johan, vi gick hem till Tim och gjorde ingenting. Åt kakor och såg lite på The Spartans. Mamma ringde mig sen och hämtade mig, vi åkte hem till follingbo och jag packade ihop lite saker, sen skjutsade hon hem mig till pappa. Ikväll ska jag till follingbo bygdegård med bl.a. Nadja, Andrea och Tova. Får se om det är roligt där, annars går jag hem till mig och äter popcorn (: nu ska jag äta pizza, fan vad tjock jag är

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0