vitlök

Sigrid och hennes mamma kom och hämtade mig igår, hon släppte av oss där vi mötte upp Andrea, sen gick vi till konsum där vi mötte Emil och Markus, vi åkte hem till Tom där också Jonathan, Andreas och såklart Tom var. Vi satt där en stund, trevlans. Efter en stund kom Julia och Pauline. Typ efter någon timme så åkte jag, Andrea, Sigrid, Markus, Jonathan och Emil till vibble och skulle till "spökhuset". Haha, jag var skiträdd. Stog utanför med J och M. Sen åkte vi, och .. ja, de som var med vet vad jag menar nu. De skjutsade hem oss till Andrea och de åkte hem till tofta.Vet inte riktigt när vi kom hem, kanske ett eller något. Jag, A och S bestämde oss för att dygna. Så vi såg film hela natten, men en efter en så somnade vi .. Sigrid somnade vid åtta, Andrea kanske en halvtimme senare och jag somnade vid tio.

Så vaknade vi runt tre på dagen, mamma kom och hämtade mig vid fyra och så åkte vi hem. Har ätit lite och så, har också gjort det som jag sa att jag skulle göra igår, fotbad, hårinpackning och blabla. Jag är fortf riktigt trött, så jag tänkte se på lite film ikväll och bara ta det lungt och försöka sova tidigt. Hoppas det är bra väder imorgon, då ska jag sola och pumpa musik. Får försöka få hit lite sällskap också. Nu ska jag föna håret!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0