skolavslutning

Mamma skjutsade mig till kyrkan, vi satt där och lyssnade på lite sång och så. En kille i åttan sjöng Eric Clapton - Tears In Heaven till Johanna, Oskar fru (lärare på vår skola) som har dött för inte så längesen. Riktigt sorgligt. Efter det gick vår klass till klassrummen och fick betygen, jag har höjt mig i två ämnen, känns rätt bra. Så såg vi på bilder från utbytardagen i sexan, och ändå till våra sista dagar tillsammans. Då kom mina tårar, och jag har seriöst aldrig gråtit så mycket tror jag. När det väl hade kommit så slutade jag inte gråta efter en och en halv timme tror jag. Kramade alla lärare och mina f.d. klasskompisar. Vår klass finns inte mera. Det känns tomt. Ikväll ska jag iallfall äta på kina resturang med Tova, Anneth och Andrea. Det är tradition att äta där dagen när vi slutar och även dagen innan vi börjar skolan igen. Sen ikväll blir det partyyyy och fira sommarlovet lite! Sommarlovet har börjat .. jävlar, haha.. vad sjukt fort det gick. Klassen skall iaf ha en återträff och en liten klassfest i sommar har jag bestämt. Nu ska jag fixa mig lite

puss

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0