måndag

Skolgrejen idag var okej.. eller iskallt, men vi hade ju valpen med oss så det blev kul ändå. Efteråt såg vi på soarén i södervärnshallen. Sen drog jag hem till pappa och kollade på desperate housewives, nu har jag äntligen hunnit ikapp det på tv;n, skönt som fan .. haha. Jag var arg förrut, men nu är jag rätt glad! Jag kommer hem, och jag och mamma har pratat så länge om att jag ska byta rum till det stora rummet nere och tapetsera om. Så när jag kommer hem har de gjort iordning hela rummet, helt nytapetserat och allting, skitglad! Det blev jättefint, och det är grymt mycket större än vad det var förrut. Nu ska jag äta, sen duscha lite. Tova kommer hit snart, hon ska sova här eftersom vi ska orientera vid sveide stugan imorgon precis utanför mig, det blir p e r f e c t

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0