lördag

Gårdagen var rätt rolig. Jag, Tova, Anneth och Andrea var och åt på kinaresturangen, blev övermätt som jag alltid blir när jag äter där, det blev alla vi! haha. Sen beställde jag kaffe efter, och jag fick en sån där "fortune cookie" , en sån där kaka som man bryter i två delar sen är det en lapp i som det står typ hur kvällen ska bli och så, något om framtiden iaf! Jag trodde de bara fanns i filmer, så jag var helt fascinerad över det. Efter så gick vi till almedalen och kollade, det sög där. Så vi tog bussen till gråbo där det var fest. Det var roligt ibland, ibland inte p.g.a. bråk och poliser och blabla. Efter någon timme gick iaf alla till almedalen, och då var det lite roligare för det var fler där. Så det blev att vi yrade runt där någon timme, sen kom Veronika (Tovas granne) och hämtade mig och Tova och skjutsade hem oss, sen sov vi där.

Mamma hämtade mig på morgonen, Tova skulle jobba. Sen åkte vi direkt hem, jag åt lite frukost och så. Sen åkte jag med mamma och Robban i bilen, de skulla köpa utomhusmöbler och göra nå ärenden på stan. Orkade inte sitta hemma. Ikväll ska jag och Andrea till Jesper och äta pizza med några tror jag, haha. Det blir väl mysigt.
Det är fan sommarlov, känns inte som det ..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0