söndag

Ska först berätta lite snabbt om gårdagen. Tog bussen in till stan och träffade Andrea. Vi satt vid hamnen och chillade lite, sen träffade vi Oliver och Adam och var med dem resten av kvällen, Tova kom och lite senare. Vi gjorde inte sådär hemskt mycket. Vid halv ett tog jag och Tova bussen hem till mig, sen sov vi där.

Vi vaknade hos mig och gick direkt och packade lite saker, sen drog vi till kalkbrottet. Var ju inte det bästa vädret, men vi hade bestämt oss så vi gick ner där ändå. Haha satt där med filtar och åt bullar. Det var också mysigt ;) vi var nog där högst en halvtimme. Sen gick vi hem och åt lite frukost, sen somnade jag i kökssoffan. Andrea ringde och väckte mig, sen kom Tovas pappa och hämtade henne. Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, sen ska jag ta bussen till stan och umgås med Andrea och Sigrid. Kanske skriver när jag kommer hem, eller antagligen inte. Orkar aldrig skriva nu för tiden, men ska försöka skriva minst ett om dagen!

puss

Kommentarer
Postat av: Kungthim.

orkar orkar, bit ihop, keep it up(a)

2009-07-05 @ 18:53:56
Postat av: Anonym

Haha, pluttis. Jag vet att du älskar min blogg! :) men jag har aldrig tid typ!

2009-07-06 @ 01:21:49
URL: http://rrhs.blogg.se/
Postat av: THIMMEH

Inte bara bloggen(a)

aldrig tid, ge den 5 minuter innan du sover:) så upptagen kan du väl inte vara:]

2009-07-07 @ 03:12:50
Postat av: Anonym

Haha, jag vet! :)

men jo, det är jobbigt ibland faktiskt, och när man inte vet vad man ska skriva, så tar det inte 5 minuter och då skiter man hellre i det

2009-07-07 @ 11:12:32
URL: http://rrhs.blogg.se/
Postat av: THIM

haha ok :>

2009-07-07 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0