onsdag

Har inte gjort så mycket idag. Var hemma på dagen, såg på film. Var ju sånt tråkigt väder, regnade och var molnigt! Jag som hade tänkt åka till tofta med mammsen, men nej. Sen tog jag iaf bussen till stan, bytte sedan buss där till tian. Hoppade av i vhejde till Andrea. Hon fixade sig lite, sen tog vi bussen till stan igen, för det blev lite ändrade planer där. Där gick vi iaf runt en stund, träffade Julia, Matilda och Julias bror, vi satt och drack kaffe cool på mc donalds och efter det så gick dem. Så jag och Andrea gick neråt och kollde lite. Det börjar komma lite turistah nu faktiskt. Den här sthlms veckan ska ju tydligen bli "värre" än någonsin, jag tycker iofs att det är kul med stockholmsveckan! Jag och Andrea mötte iaf upp Julia, Matilda och brodern som förresten heter Jonathan sen igen. Så tog vi en sväng runt hamnen, almedalen och allt det där, så träffade vi Alex och gick till strandpromenaden och satt där med några. Rökte lite vattenpipa, har inte gjort det på riktigt länge faktiskt. Men det var mysigt. Var inte där så länge så jag, Julia och Andrea gick och fixade en grej sen följde de mig till bussen. Så kom Alex dit och höll mig sällskap tills bussen kom. Sen från bussen och typ tills nu har jag pratat i telefon bara. Imorgon funderar jag på att åka till farmor och farfar, för jag är verkligen där alldeles för lite känner jag! Det är ju faktiskt kul att vara där tycker jag. Nu hade jag tänkt sova, för isåfall tar jag nog en rätt tidig buss, men bara så ni vet så bloggar jag nog inte så mycket då när jag är där. Nu tänkte jag faktiskt sova!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0