wiiie

Har sovit hela natten! Vaknade och kände inte så mycket feber, men tyvärr nästan ännu värre i halsen ;s . Men jag har nu 38 graders feber, och imorgon ska jag typ gå till en läkare. De ska kolla om jag har halsfluss och antagligen köra ner en pinne i halsen på mig så att man håller på att spy .. åååhh verkligen det värsta jag vet ;/ men jag vill ha penicilin så att jag blir frisk. Fan vad snööö det är ute alltså, jättefint! hellre det än slask iaf. Min långhåriga kattunge kom precis in, hon har stora snöbollar i pälsen som bara smälter över hela golvet. Ikväll ska jag ta det lungt och se på lite film, my brothers kommer hem från pappa sen också .. lite roligare när de är hemma faktiskt. Nu måste jag gå och duscha,

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0