tisdag

För ett tag sen var jag på max med pappa, åt crispy chicken salad igen. Min nya favorit typ, älskar den. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och tittar lite på tv. Nu fick jag precis ett mail av min lärare om nationella proven också, har det i svenska nästa vecka .. fan vad jobbigt. Är lite nervös inför det faktiskt, men hoppas det går bra. Nu tänkte jag se vidare lite på tv, jag skriver nog inget mera idag tror jag!

juste, måste berätta en rolig sak!
idag på so;n , alla satt typ i biblioteket och vår lärare var någon annanstans, vi hade en till vuxen som satt och tittade lite så vi jobbade. så springer muthas fram till sermed och börjar jucka på honom, sen går han och sätter sig igen och vår "lärare" kollar jätte allvarligt på honom och ba; YOU HORNY BASTARD. sen vänder han sig om. hahaha, det var så jääävla roligt !


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0