sminksminksmink

Nu har jag sorterat massor av mitt smink! Fan vad smink man har som man inte använder, iaf jag! Massor av gammalt smink från tidningar som jag slängde, helt torra mascaror och foundations som är helt slut. Och typ 3 tomma parfym flaskor? Varför har jag sparat de liksom ;o ? Nu blev det iaf betydligt mycket mindre smink. Jag använder oftast bara mascara, foundation och ibland puder. Just nu har jag sån där moussé foundation, den är rätt bra + clinuiqe's mascara som jag älskar jättemycket, och ett puder som heter creme puff från max factor. Älskar allting. Har kört på en parfym i ett år typ, har verkligen fastnat för den .. Christina Aguileras parfym, älskar den med.

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0