rebeccao

Idag har jag, som vanligt bara suttit hemma vid datorn och tv. Just nu så tittar jag på school of rock på 4an. Har aldrig sett den förrut, men den verkar ganska bra faktiskt. Har blivit en riktig film tittare känner jag (a) .. jag gillar typ alla sorters filmer :) rysare / skräck gillar jag, men skulle aldrig våga se på det själv! Komedier, drama och action kan man ju nästan se närsomhelst. Har också blivit medlem på en sån där gratis mode sida! Verkar jättebra faktiskt, när man blir medlem får man först några startpoäng, sen ska du försöka få massa andra att bli medlem och det gör så att du får mer poäng och tillslut får man gratis presentkort i massor av klädaffärer. Sen kan man göra lite andra saker så att man får poäng, bara besöka några hemsidor så får man några poäng! Bli medlem och läs mera :) och, allt är gratis! Och man behöver faktiskt inte bara vara tjej, vem vill inte ha gratis kläder? :O


http://www.gratismode.se/?c=34773               BLI MEDLEM

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0