onsdag

Ganska jobbig dag i skolan. Hade iofs sovmorgon som var jätteskönt! Men massor av långa tråkiga lektioner. Hade engelska prov också, det gick ganska bra faktiskt, fick också tillbaka mitt tyska prov som jag gjorde igår, haha fick precis godkänt! Och jag förstår ändå inte hur det är möjligt, eftersom jag pluggade på fel saker och gissade på allt så det är ändå rätt fantastiskt! Hade gympa sista lektionen också, inte så jobbig gympa alls. Sen gick jag och Tova hem till henne och åt och pratade lite. Ikväll hade jag tänkt att plugga lite, först skriva klart en svenska berättelse sen skriva lite på so häftet om Rysslands revolution, sen om jag hinner se på ett avsnitt av desperate houswives. Så ser min kväll ut.
JUSTE, datan var typ halvt trasig när jag kom hem förrut .. men den startade och funkar som vanligt nu, men kanske blir så igen och då kanske den inte funkar på några dagar! Om ni undrar varför jag inte skriver ;)
puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0