måndag

Jag och Daman drog efter ett tag till Kraft och såg på 13 snart 30 ( tror jag den hette? ) med Jennifer Garner. Men vi hann inte se hela, för att vi skulle få skjuts av Woodo's kompis som jag har glömt vad han hette. Men vi åkte iaf till max och åt lite, jag och Kraft delade på ett orginalmål. Sen satt vi och pratade lite, de hånade mig för att jag tog en dipp som jag tyckte var skitstark och de tyckte att ketchupen var starkare, tror den hette sweet and hot. Jajajajaja, mamma kom och hämtade mig, hon är snäll hon som skjutsar runt mig på mig! Nu sitter jag här, och funderar på om jag ska gå och göra te och se på film, eller gå och lägga mig direkt. JUSTE , Daman gjorde om min blogg också, han ska ändra på liiite mer nästa gång vi träffas, det blir nog nästa vecka eller något kanske .. eller i helgen. Måste sluta göra om min blogg så mycket, blir halvjobbigt faktiskt. Jätteskönt att få komma ut igen efter en hel helg av ont i halsen, feber och sånt där! 

                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0