måndag

började vid halv 10 idag med syslöjd, det går segt för mig alltså .. har aldrig haft det lätt med syslöjden, haha. Tog typ 2 terminer för mig att sticka ett par lovika vantar, och det blev inte ens bra! Nu skall vi iaf sy ett eget plagg, de flesta ska sy balklänningar, av tjejerna då .. och de få killar som är där syr västar. Jag ska sy ett enkelt linne, för jag vet att jag inte skulle hinna med en balklänning! att sticka ett par vantar tar ju ett år typ, då skulle en balklänning ta ungefär en livstid. Sen hade vi iaf matte, också ett av mina svaga ämnen, men det gick ändå framåt idag! kan bero på att nadja och andrea inte satt bredvid, hah. Sen lunch, svenska ( som vi fick håltimme på om vi ville ) , engelska och so. Så såg min skoldag ut! Den här veckan har vi typ inget jobbigt, förutom matteprov på fredag som jag vet att jag inte kommer klara av. Så det känns småjobbigt faktiskt. Och imorgon har vi det där engelska "testet" eller vad det är som alla ska skriva klockan 10, tror priset var en resa till london. Direkt efter skolan gick jag, mamma, robban och jim ut med hunden ett tag. Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar! Kanske skriver ett till inlägg senare.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0