hihi

Nu har jag bara suttit och tagit det lungt hela kvällen! Har bestämt lite inför helgen också, hoppas det blir lyckat. Juste, kommer inte skriva blogg tills typ måndag! Det var ju någe fel på datan förrförra veckan och nu ska den typ skickas iväg och kolla vad felet var. Förstår inte varför eftersom den funkar precis som förrut nu, men det är väl bra så att det inte händer igen antar jag. Så det blir ingen dator, jag kanske har tur och skriver från Tova eller någon annan. Annars skriver jag på måndag när jag kommer till mamma igen, och uppdaterar lite om vad som har hänt i helgen och kanske några bilder. Kommer ju inte heller vara inne på msn, men jag nås på mobil.

puss

                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0