hihi

Började 8 idag, lovade mig själv att gå och lägga mig 9 igårkväll .. men jag somnade istället vid 12 typ! Så har varit trött hela dan. Jag har haft bild, no och tyskaprov idag .. sen gick jag hem. För efter tyskan hade vi lunch, sen en lång so lektion som var inställd, sen musik. Känns inte så värt att sitta och vänta i skolan och vänta i typ 2 och en halv timme på en musik lektion som är 40 minuter lång. Jaja, tyska provet .. gick jättedåligt. För jag hade pluggat på helt fel saker, så jag fick gissa på alla. Ikväll ska jag, tova, mamma, tovas mamma till guteskolan på informationskväll. Vi vill ju kanske gå frisörlinjen, men inte säkert ännu! Så jag hoppas att det får mig att bestämma mig om jag ska gå där eller inte.

skriver mer senare, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0