godnatt

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Blev ingen header idag, men ska försöka fixa fram. Har pratat med Daman en tag i telefon, han skulle till plg. Jag ligger i min säng och lyssnar på lite musik bara. Mår mycket bättre nu faktiskt, så jävla skönt! Men typiskt att jag blir sjuk dagen när plg börjar och blir frisk dagen när det slutar. Inte nice. Jaja, vad gör man åt saken? Har även suttit och skämtat med mig själv och kommit på egna skämt, ganska underhållande faktiskt när man inte har något att göra och inte kan sova. Har hittat en jättefin jacka också, vill ha den i svart! men så finns den bara kvar i large och det vill jag inte ha! finns fortfarande kvar i beige men blä, jag vill ha i svart. jag tänker sitta och kolla varje dag hela tiden tills de får in flera. Nu måste jag gå och lägga mig, skriver imorgon! GODNATT!

                                                visst är svart finast? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0