fyfaaan

Sitter och försöker plugga nu. Det går faktiskt åt helvete :) ett tyska prov vi har imorgon, som är så jävla svårt! tycker jag iaf .. det går verkligen inte att få in något av det här i mitt huvud just nu! jag tänker bara på kladdkaka och att jag måste be pappa köpa balsam, jättejobbigt faktiskt. Jag ska skriva min lilla sammanfattning den här veckan, tjatar om den hela tiden, jag vet. Men jag kommer säkert glömma bort den .. ska försöka skriva den imorgon eller på onsdag, för jag kommer inte ha tid ikväll ;) Juste .. vår klass ska typ till reningsverket på fredag, så säger vår lärare såhär; Men vi tar det sist på dagen, för det kommer inte vara kul alls att gå till reningsverket första lektionen och sen behöva gå tillbaka till skolan och lukta så som det gör där! Men det känns ju jävligt bra, jag väljer nog att inte gå dit alls. Kommer ju spy när man kommer in, alltså ; spya och lukta skit. Nej, jag känner faktiskt inte för det :) .. Men nu måste jag gå och lösa mina problem, hämta kladdkaka sen be pappa köpa balsam imorgon!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0