fredag

Skön dag i skolan idag, hade 3 lugna lektioner. Nästa vecka när jag är hos pappa ska jag skriva en liten sammanfattning av år 2008, med lite bilder också. Kan inte göra det här, har bara 10 bilder eller något som dessutom är nya. Ska ju vara från 2008 , så det funkar inte alls ;) ikväll ska jag bara sitta hemma och ta det lungt, äta lite godis och se på let's dance. Har egentligen aldrig kollat på det, men jag tänkte se nu iaf .. helt ny säsong och ganska roliga som ska vara med bl.a. blondinbella som skriver sveriges mest kända blogg (a) . Jaja, så ser min kväll ut iaf ! Gå och lägga mig ganska tidigt också, eftersom jag är ganska trött faktiskt :)

puusss

                                                             



Kommentarer
Postat av: Anonym

sööt bild på dej ! det är mkt finare när du har såna ögonfransar än klumpiga svartsvarta :)

2009-01-14 @ 19:20:07
Postat av: R

tack

2009-01-15 @ 13:25:40
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0