???

Hjälp mig. Vet inte vad jag ska vara, har faktiskt på allvar funderat på att bli blond nu! Jag vet att det egentligen är jag som ska bestämma hårfärg själv, men jag vet verkligen inte. Så, vad ska jag vara? Brunett eller blond? Vet att jag verkligen inte hade någon snygg blond färg förra gången jag var blond, eftersom jag gjorde helt fel när jag skulle bli blond för första gången! Var meningen att det skulle vara som det ser ut på den andra blonda bilden typ, en del dagar gillade jag min hårfärg .. en del andra dagar var det en blandning av currygult och grönt. Men om jag ska bli blond, är det meningen att det inte ska bli curry och samma som förra gången ..

                   
                 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Becca, du vet att jag älskar dig i båda färgerna va? För du passar så sjukt bra i båda! Men utan ditt bruna hår så kommer det inte vara Browniepower längre, därfär skall du fortsätta vara brunett! :D .. och jaa, jag vet att det här inlägget var typ.. ganska så gammalt iaf ( men inte så gammalt)! men jag ville bara hjälpa dig lite (aa)

2009-01-16 @ 00:04:24
Postat av: Anonym

hah naw, men taaack ändå för att du skriver din åsikt :D hah.

2009-01-18 @ 13:30:09
URL: http://rrhs.blogg.se/
Postat av: Emma

BLI BLOND! Grymt mycket finare! :) Känner inte dig och har inte sett dig i verkligheten, men när jag kollar på bilderna så var det helt klart efter andra bilden jag kollade på! BLI BLOND!

2009-01-19 @ 18:00:37
Postat av: Anonym

hah okej, bra att få höra lite olika åsikter! :)

2009-01-20 @ 09:06:23
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0