bored

Vad heter du? - Rebecca Hollingworth
Vart bor du? -  Mamma - Follingbo , Pappa - Lyckåker
Trivs du där? -  Inte alltid
Brukar du läsa horoskop? - Ibland
Har du körkort? - Nope
Favoritdjur? -  Hund tror jag
Vad spenderar du dina pengar på? - Olika
Festar du? - Händer
Antal kuddar i sängen? -  3
Kan du baka bullar? -  Om det finns recept
Bläck eller blyerts? -  Vet inte
McDonald's eller Burger King? - McDonald's
Är du allergisk mot något? - Nej
Äger du ett busskort? - Japp
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Olika, oftast grön
Hur ser du ut idag? - Just nu helt osminkad med ett nattlinne
Nästa mål i ditt liv? -  Vet inte riktigt, klara av 9;an så bra som möjligt
Vad såg du senast på tv? - Terminator 2
Hur svarar du i mobilen? - Beror sig på, mest " Hallå? "
Vem ringde dig senast? -  Mamma
Vad sa den som ringde? -  Kommer inte ihåg
Antal timmar sömn inatt? -  9 tror jag
Sov du ensam? -  Yepp

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Mamma
Fick dig att gråta: Vet inte?
Du gick på bio med: Mamma
Du gick på stan med: Tova eller mamma
Skällde på dig: Vet inte
Skickade ett e-mail till dig: Facebook om det räknas

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  Ja!
Bråkat med ditt husdjur? - Bråkat vet jag inte ..
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Nej
Tar du droger? - NEJ
Vad är du mest rädd för? -  Don't know
Vilka kläder sover du i? - Nattlinne
Vart vill du gifta dig? - Om jag ska göra det, så på gotland tror jag!
Vad hatar du verkligen? - Hatar sånna som tjatar.
Har du varit kär? - Ja!
Kör du bil? -  Nej
Har du ett jobb? - Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - Jadå
Är du ett hälsofreak? - Nej

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Aa
Är du ensam nu? - Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Dåliga
Vill du gifta dig? - Nja, kanske
Vill du ha barn? - Japp

FAVORIT
Rum i huset? -  Vardagsrummet
Typ av musik? - Allt
Månad? - Juni tror jag

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Ja, till en film
Köpt någonting? - Jo, i caffis i skolan
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - Ja
Sagt "jag älskar dig"? -  Nej, skrivit
Träffat nån ny person? - Nope
Saknat någon? - Nja
Kramat någon? - Ja
Kysst någon? -  Nej
Haft sex med någon? - Nej

SENASTE
Låt du hörde - Coldplay - Speed of sound
Film du såg - Halva terminator 2, annars broarna i madison county
Människa du slog -  Ingen
Stora bussresan - Vet inte


FÖRSTA
Första bästa kompis - Beatrice
Första inhandlade skiva - Vet faktiskt inte
Första begravning? - Min mormors förra året
Första piercing/tatuering - Mina öron, som nu har växt igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0