blääheheähe

Har sett på World Trade Center på tv nyss med mamma. Det blev inte att dra till stan och träffa Nadja och Andrea ikväll, eftersom det var helt omöjligt att få tag på Andrea! Så jag  fick sitta hemma, ikväll igen. Måste börja göra mera saker på helgerna alltså, blir förfan helt galen av att inte bo nära stan. Har faktiskt bara bott här 4 månader ändå. Hatar att åka buss också, men kan ju ändå inte begära skjuts varje dag liksom. Ska på stan någon dag och köpa ett par vita converse också, behöver det! Måste också köpa ett par nya jeans, men vet inte riktigt vad jag ska köpa för jeans! Det finns inte så mycket att välja på på den här lilla ön, men ändå vill jag inte köpa på nätet, känns ju bäst att prova jeans innan man köper dem. Måste köpa hårfärg också .. färgade ju håret för ett tag sen, köpte det på en hårsalong också, trodde det skulle vara bra och färgen verkligen skulle sitta i .. så att jag inte skulle behöva oroa mig för hur det skulle se ut med tonat urtvättat hår till hårförlägningen. Nej, då har hårfärgen runnit ur efter att  jag har tvättat håret, så nu är mitt eget hår en annan färg än vad hårförlägningen är, det är ju skitkul när man förväntar sig att det ska vara bra. Så då måste jag köpa mer hårfärg som kanske blir helt fult, och då kanske den färgen sitter och kanske blir helt annan färg än hårförlägningen då blire helt fel. Blir så jävla sur och irriterad :( .. haha. Hade tänkt göra en macka nu eller något, sen gå och lägga mig. Blä imorgon är det söndag .. helgen har gått fort. Även fast jag har haft ganska tråkigt. På tisdag har jag tyska prov också .. som jag inte förstår något av alls. Måste plugga mycket till det!

puss

                                                 

                                                                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0