bio

Sovmorgon idag, började med slöjd .. det gick väl bra. Sen matte, fick tillbaka mitt matteprov, klarade precis en poäng över godkänt ! haha. Sen kommer jag inte ihåg resten av lektionerna vi hade, vi såg på bio med några från vår + några andra från andra skolor, " I taket lyser stjärnorna ". Ibland var den lite tråkig, men sorlig! Jag och Nadja grät förfan hela tiden i slutet, haha. Den var slut vid halv 5 - 5 eller något. Sen kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till pappa, så nu har jag precis ätit. Ikväll blir det bara plugg hela tiden, har no prov + ett ganska svårt tyska prov som jag verkligen inte kan. Så jag måste sätta mer ner nu och plugga in allt så att jag verkligen kan det, kanske se ett desperate houswives avsnitt också!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0