uuuusch

Jag har så sjukt tråkigt! Det blev inte att jag åkte in till stan och träffade Nadja, vi var för övertrötta + att det var för oklart vad vi skulle göra. Palla stå ute och frysa och inte veta vart man ska gå liksom, så vi dissade det. Istället för en rolig fredagkväll har jag suttit hemma i soffan med datorn i knät och ätit Ben&Jerrys glass och precis sett lite Let's Dance. Ben&Jerrys glass är seriöst den godaste glassen som finns, den är tyvärr så jävla dyr .. nu blev det en sort med vaniljglass med marshmallow bitar och vit choklad formad i små isbjörnar, väldigt god faktiskt :) om en stund ska jag gå upp med datorn, se på en film och sen försöka sova. Imorgon ska jag på stan med mamma, måste köpa en ny mascara och sen ska jag kolla på något mer kanske.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0