trött

Började med nationella imorse. Det gick helt okej, hann inte renskriva klart allting tyvärr. Men Wiola sa att det var lungt. Nästa vecka någon dag ska jag göra det andra som var i tisdags. Nu redan börjar jag bli nervös för när det nationella i matten kommer, tror att det kommer bli helt åt helvete .. jag kan inte ens komma ihåg vad ett tal var, nu ska jag komma ihåg allt, hah usch vad jobbigt. Var så trött idag också, så jag fick skrattanfall under hela rasterna. Johanna var skrattoffret idag faktiskt! Hah, förlåt. Nu när jag precis kom hem så hittade jag sladden förresten, så att jag lägger in de lite senare ikväll typ. Har inget mera att skriva om just nu !

puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0