trött

Den här dagen var ganska skön i skolan, caffis, nationella, svenska och sist tyska sen slutade vi. Nationella provet gick nog bra iaf, det var det här med läsförståelse som jag aldrig gjorde. Efter skolan drog jag och Tova hem till henne, vi satt där och klagade och var helt trött och sura typ. Sen kom Tovas mamma och sen åkte vi mot gymmet, men jag och Tova var fortf, helt trött och sura så vi gjorde ingenting där, vi gick fram och tillbaka (a) . Mamma kom och hämtade mig sen och vi hämtade lite mat på max sen åkte vi hem till follingbo och åt, riktigt gott. Nu ligger jag i sängen och geekar lite, snart ska jag gå ner och göra te sen se på hem till midgård.

puss!

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0