stan

Idag har jag som sagt varit på stan med mamma. Jag köpte puder, mascara, hårspray, en hög kjol och en tröja. Testade en ny mascara den här gången, den är gul och heter ngt med colossal volym typ, hoppas den är bra! Sen mitt vanliga puder från Max Factor, creme puff. Sen en vanlig svart hög kjol från Cubus, sen hittade jag en grön tröja från Bik Bok som jag tyckte var jättefin, men det fanns bara en kvar i large, men jag testade ändå och den var skitstor men jag tycker det var bra för den visade ena axeln då, tycker det är fint. Så jag köpte den också. Hittade också lite saker som jag önskade mig till min födelsedag

- ett par beiga chinos
- två stycken odd molly tröjor

Sen ska jag fortfarande hitta ett par jeans som jag ska önska mig (a)
Nu sitter jag i min soffa, och ska snart gå upp och packa mina väskor, ska ju till pappa den här veckan.
Men ska vara ganska mycket hos mamma också (a) nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen börja packa! 

                                                  

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0