SJUK

Fredag:
Började faktiskt känna mig lite hängig redan då. Var på stan med Nadja, Andrea och Tova efter skolan, jag köpte hårfärg, jag och Tova åkte hem till henne, hon färgade mitt hår. Det blev faktiskt bra, mina toppar blev lite mörkare än hårförlägningen, men tur att jag köpte toning. På kvällen gick jag och Tova till fotbollen på södervärn, men det sög så vi gick till singan, jag köpte chokladbollar och hon köpte ballerina kakor och pepsi. Sen gick vi hem till henne och såg på Pretty Woman. Sen gick jag hem och sov.

Lördag:
Det här var då igår. Jag vaknade av mig själv tio över åtta. Var jättetrött och kunde inte somna om. På dagen gjorde jag ingenting. På kvällen mötte jag upp Tova, sen gick vi till rimi och träffade Nadja, Joel, Jacob och Adam. Vi köpte lite grejs sen var det tänkt att vi skulle ta bussen, men den gick så sent och vi orkade inte vänta så Adam och Jacob fick cykla och resten av oss tog taxi hem till Andrea. Där var även Jonathan, Mattias och Robin. Där var vi en stund, sen kom Erika, Kerstin och 2 till. Efter att vi hade varit där en stund så gick vi vidare till fotbollen, det gick jättefort att gå faktiskt! Sedan kom vi till fotbollen och satt och tittade ett tag, och runt 3 gick jag och Tova hem till henne. Somnade direkt, var så jävla trött. 

Söndag:  
Vaknade hos Tova, frös och hostade och mådde verkligen dåligt. Så jag ringde till mamma, och hon kom och hämtade mig. Hon hade köpt hem massor av saker till mig som jag ville ha, snällt! Så nu ligger jag här och har 39,9 graders feber, sån jävla hosta och jättejobbig förkylning. Men jag får skylla mig själv lite, jag mådde lite dåligt och gick ut med strumbyxor, converse skor och skinnjacka. Inte så smart, men så går det. Så imorgon blir det ingen skola för mig, jag vill egentligen till skolan på tisdag för det är nationellt prov i svenska då .. vill göra det så fort som möjligt. Men tror inte jag kommer orka till skolan. Nu blir jag sur, känner ingen smak! Det värsta som finns, HATAR det. Juste, lovade några bilder också .. men det kommer kanske ikväll eller imorgon när jag lägger in de på datan, det är mest yr bilder. Nu ska jag se film och försöka sova lite!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0