mys

Idag började vi tjugo över åtta vid konstmuséet, där vi fick titta på film sen delade vi in oss i grupper och spelade rollspel typ, det skulle handla om vad som händer när man sätter sig och kör när man är full. Haha, ganska roligt faktiskt, rollspelet alltså .. särskilt när man har Muthas i gruppen, haha. Sen tog jag, Nadja, Andrea, Tova och Jossan bussen till skolan igen och busschaffören blev förbannad på mig för att jag råkade ta med mig min cheeseburgare in i bussen, jag hann inte äta klart den för att bussen höll på att gå och jag hade inte ens ätit halva, men jag var ju faktiskt diskret med att äta upp den + att jag slängde pappret utanför bussen. Nej, han blev förbannad ändå och typ skrek. Iaf, sen när vi kommer tillbaka till skolan så upptäcker jag att jag inte har mina nycklar med mig så jag ska gå och be hon i biblioteket öppna mitt skåp så jag kan ta ut mina saker, men då blir hon också skitförbannad och säger att hennes bok kö är viktigare. Så jag får vänta tills min lektion har börjat, Andrea och Nadja kom ju också försent för de skulle vänta ;o så ber jag henne skynda sig, så säger hon: det är ju fan inte mitt problem att du har glömt nycklarna. TREVLIG JÄVEL. Så kommer hon till sist och jag får springa till lektionen :(  lektionerna var tråkiga. Efter skolan gick jag först till Ica Maxi med Tova och Andrea och Andrea köpte slingfärg, hon ska slinga blont ;) sen åkte vi bussen till stan och de gick hem och färgade håret hos Andrea och jag gick och träffade Jesper. Vi såg på filmen " Patrik 1,5 " , den var faktiskt rätt bra (a) jag råkade även äta upp massor av deras kakor .. inte meningen. Sen tog jag bussen hem och nu ligger i min säng och ska snart gå och hämta te sen se ett avsnitt av hem till midgård !

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0