måndag

Jag har faktiskt bakat ikväll, små sega brownies med nötter. Haha, de blev faktiskt jättegoda ;o ! Sen har jag suttit vad datorn som vanligt (a) , vi har inga läxor eller prov så jag behöver inte plugga på något heller, riktigt skönt. Just nu ligger jag i sängen och kollar lite på kläder och lyssnar på musik (a) . Imorgon börjar vi tjugo över åtta vid konstmuséet eller hur det stavas, vi skulle typ se någon film om fylla och sånt. Det ska väl bli kul, eller kul vet jag inte, bättre än vanliga lektioner (a) . Sen någon dag snart måste jag gå på stan med Tova och visa henne vad jag önskar mig i födelsedagspresent, är inte så långt kvar nu. Jag måste också på stan och köpa lite nya saker jag behöver

1. Ny foundation
2. Hårinpackning
3. Ny mascara


+ att jag måste beställa en klipptid snart också, mitt hår är helt strävt. Nu måste jag försöka sova, för jag vill vara utvilad imorgon (a)

puss

juste, har glömt nämna att Nadja fyller år idag!
GRATTIS GUMMAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0