lördag

Igår träffade vi Tim, Muslas, Johan, Munken och Max hemma hos Munken. Vi satt mest och pratade, åt lite godis, satt vid datorn och så. Vid halv 12 gick jag och Tova mot busstationen, Nadja, Andrea, Johan och de gick hemåt mot bby. Sen kom jag och Tova hem till mig. Vi tog med oss nachos, dipp och coca cola upp till mitt rum så började vi titta på en film men vi stängde av den efter ett tag för vi höll på att somna hela tiden.

Idag vaknade vi runt halv tio, så gick vi upp och gjorde jättegod frukost. Sen åkte hon hem förrut, och jag har legat i sängen med datorn ett bra tag. Har försökt skriva minst 2 blogginlägg idag, men det har inte funkat.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske blir att träffa ungefär samma folk som igår, men inte säkert.
Nu skall jag gå ner och duscha

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0