lördag

Idag vaknade jag lite över tolv, gick upp och åt frukost, sen tog jag en snabbdusch sen fixade jag iordning mig lite snabbt sen skjutsade mamma mig till Helena. Vi gick sen till busshållplatsen och tog bussen till stan. Sen gick vi runt och tittade lite på stan, och jag pekade ut lite olika grejer som jag önskar mig, eftersom Helena verkligen insisterar på att köpa en present till mig ;) sen gick vi till McDonalds och drack cola och köpte glass. Blev lite dramatik där alltså, Helena förstår vad jag menar, men det löste sig till sist tror jag! Träffade även Maja där, hon var glad iaf .. hah, skrattade åt allt och sprang och jagade en massa små barn runt solberga. Men sen skulle jag och Helena ta bussen hem, och då hade den redan gått, nästa gick klockan åtta och vi hade ingen lust att gå och verkligen inte heller att vänta på nästa buss, så Helena ringde sin pappa och han var snäll och kom och hämtade oss, innan det hann vi lukta på en jävla massa parfymer på åhléns och Helena köpte en tunika. Nu sitter jag hemma, och väntar som vanligt på att maten ska bli klar. Ikväll är det ganska oklart vad jag ska göra, får se då! Nu har jag inget mer att skriva om.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0