godnatt

Idag var jag på stan med Tova ett tag, var meningen att jag skulle fixa en grej men det gick åt helvete ;) så vi åkte bussen till rimi, jag tankade på min mobil sen köpte vi varsin kanelbulle där, sjukt god ;o . Sen hämtade mamma mig, och jag gjorde mig iordning sen tog jag bussen till stan och där hämtade Nadja och hennes mamma upp mig, sedan hämtade vi upp Andrea och vi begav oss mot hogrän! En bygdegård, där var det först Elin, Mathilda och några till tjejer. Sen vällde massor av annat folk in, bl.a. min brors kompisar faktiskt, så jag stog och pratade med dem en hel del. Sen var det bara allmänt yr med alla, dansade även en hel del. Sen kom mamma och hämtade mig och Andrea, vi skjutsade hem henne och till sist åkte vi hem och nu ligger jag i min säng och har precis ätit en toast, och nu ska jag stänga av datorn och sova! Skriver mer imorgon när jag kommit hem til pappa

puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0