fredag

Var inte så trött i skolan idag, gick och la mig ganska tidigt igårkväll. Så det var skönt faktiskt! Första lektionen var hemkunskap, jag och Nadja gjorde baguetter med gulash soppa. Vi åt oss helt mätta på brödet, så jag var inte hungrig hela dagen, också bra. Sen gick resten av skoldagen ut på att yra med Nadja, haha. Vi har nationellt prov i matte på måndag också, nervös! Känner att det faktiskt inte kommer gå så bra, men det vet man ju aldrig. Får hoppas på det bästa. Ikväll tror jag att jag ska träffa Nadja och vad vi ska göra är inte riktigt helt klart ännu. Men vi har ju en plan B som vanligt, haha. Idag är det också fredag den 13e, inget dåligt har inträffat ännu iaf. Känns bra, eftersom jag typ drar till mig otur vanligtvis .. :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0